Flyer
Reverend Beat Man & Sister Nicole Izobel Garcia
Blues / Trash
Reverend Beat Man & Sister Nicole Izobel Garcia
REVEREND BEAT-MAN
Born in BERN SWITZERLAND 1967 founder of VOODOO RHYTHM RECORDS, and on Endless Worldtour eather as One Man band (Lightning Beat-Man Reverend Beat-Man) or with his Companions : The Monsters, die Zorros or the Coronets , played Blues Trash and Dirty Wild Out Of Control NO Top 100 BULLSHIT !!!! Rock'n'roll Wierdo Garage Trash with such bands as : the Monks, die Einstürzenden Neubauten, Neil Young, the Sonics, the Mummies, Guitar Wolf, Prince and many many more in Countrys such as Europe, Japan, America N+S , Australia New Zealand in
Clubs like Reithalle (Bern) CBGB's (NY) Shelter (TOKYO)  ,Festifal Beat (ITALY) etc .
Reverend Beat-Man is not only a Mussissian No he is a Apostel of the Bad Taste a True Preacher in Blues and Trash a Restless Soul that Seeks for a Better Much Brighter and Colourful Home and Neverending
Fighter for the Good and on the Endless Mission to WAKE PEOPLE UP !!!!!   SISTER NICOLE IZOBEL GARCIA
Born and raised in the cookie cutter suburbs LOS ANGELES, CALIFORNIA : 1991, daughter of an American Harvard alumni and a Mexican lawyer. Nicole found escape in the world of dirty late--night music and parties much too young "Multi---instrumentalist and vocalist.
 Los Angeles has heard the sound of Nicole Izobel's sultry voice crooning 1920's jazz as well as the screeching of her 1960's Farfisa in LIVING SICKNESS a local garage/punkband. Played Shows at Egyptian Theatre, Redwood Bar, Bordello, The Echo, Nicole pops up in
unexpected places. Nicole had a Band together with the One and Only DELANEY DAVIDSON , they played
in  Europe a several times !
Deadline
Serpents de câbles, micros lo-fi et guitares fétichisées, les influences de Deadline se mêlent et s'entremêlent même titre que leur barda métallique.
Formé en 2013 au Pays Noir (aka Charleroi, Belgique), le trio aiguise d'abord ses cordes sur des riffs punks saturés avant d'être touché par le maléfice de Robert Johnson. Se vouant désormais à une musique obsédée par son héritage, les trois musiciens vous le diront ; ils se savent hantés par les fantômes du blues de la musique roots qui ne cessent de réapparaître.
Laissant le blues imbiber leur patte sonore, Deadline n'en perd pourtant pas moins son noyau dur, empreint de tungstène et de gasoil, résolument gasoline rock.
Non moins schizophréniques, les deux chanteurs antagoniques Quiet Ben et Simon Wray s'échangent ainsi tour à tour leurs instruments sur scène ; guitare, basse, harmonica, dans un duel électrique et sur le jeu de batterie maîtrisé de Simon Blue King.
Depuis sa formation, le groupe a ainsi pu déverser son rock'n'roll dans des salles comme le Rockerill, l'Eden, le Magasin 4, l'Atelier 210, la Nuit du Blues, et l'Humo's Rock Rally.
Leur deuxième EP Those Who Inhabit This Land est sorti en novembre 2018.
Jenkinses

Jenkinses formèrent à Bruxelles en 2013 autour des guitares tranchantes de Juliette Drumel et JP Neligan (Nervous Shakes, Contingent), et se voit complété par le bassiste Vince D'Aguanno, vétéran de la première scène punk rock belge, et depuis 2021, par la frappe tourbillonante du batteur Reno Arents.

La carte de visite des Jenkinses? Du Rock'n'Roll (à R majuscules) anglophone, à la fois tonitruant et sensible, cru et raffiné, caustique et doux. Un coup de poing américain dans un gant de velours. Energie punk, sensibilité pop, esprit rock, âme celtique. Du Rock'n'Roll, quoi. Singularisé par des compositions originales de qualité (bref, ce n'est pas que des riffs, bien qu'il y en ai!).

Après 2 ep's auto produits (un 4 titres éponyme en 2014, suivi du très efficace "Langered" en 2017), l'année 2024 voit la publication vinyle du magistral album "Miracle Reasoning". 12 titres décapants, classieux et intemporels, faisant honneur à leurs racines de la vieille école, tout en étant incontestablement contemporain.

Jenkinses formed in 2013 around the nucleus of duelling guitarists Juliette Drumel and James Neligan, with the mission statement of pumping the warm lifeblood of rock'n'roll into this cold, soundbite-driven world. The line-up is rounded out by bassist Vince D'Aguanno, a veteran of the first-wave Brussels punk-rock scene, and the whirlwind beat of drummer Reno Arents.

The Jenkinses' calling card is A-grade rock'n'roll, played in the dancing-on-a-tightrope, edge-of-your-seat style, a wall of sound and melody that lurches precariously, without ever falling apart. Raw and refined. Caustic and sentimental. Brass knuckles in a velvet glove. High quality, hook-laden songcraft, melodies and lyrics. Jenkinses stand apart from the pack in every sense. 

After 2 self-produced e.p's (a self-titled effort in 2014, and the abrasive "Langered" in 2017), 2024 sees the vinyl release of the Jenkinses' full-length "Miracle Reasoning" LP, a timeless rock record that honours its old-school roots, while being unmistakeably of the present age.